Pradėjus plaukti pirmosioms paraiškoms „Aurum 1006 km lenktynių“ organizatoriai siūlo pasirūpinti ir bilietais

Tik prieš pusantros savaitės paskelbę dalyvių registraciją „Aurum 1006 km lenktynių“ organizatoriai susilaukė ir pirmųjų paraiškų.

Norą pasivaržyti  2021 metų liepos 14-17 dienomis Palangoje vyksiančiose jau 22-osiose maratoninėse lenktynėse, kurias nuo pat pradžių kasmet rengia VšĮ „Promo Events“ ir kurios tituluojamos didžiausiu automobilių sporto renginiu Baltijos šalyse, jau pareiškė norą devynios komandos.

Pirmieji paraiškas, kaip ir dera, atsiuntė pernykščių lenktynių nugalėtojai – „Juta Racing“ ekipos vadovai.

Pernai Palangoje varžėsi trys „Juta“ komandos, o šiemet automobilių sporto entuziastai iš Kauno varžybų techninio aptarnavimo zonoje rezervavo net keturis laikinuosius garažus. Mat kitų metų liepą po „Jutos“ sparnu bus viena ekipa daugiau – keturios. 

Tarp pirmųjų pateikusių paraiškas – nuolatiniai šių, kasmet vis populiarėjančių varžybų dalyviai, klasių nugalėtojai ir prizininkai.

Ir 22-ųjų lenktynių nepraleis „Čapkauskas autocentras – Racing Team“ ekipa su jos įkvėpėju ir lenktynininku Ramūnu Čapkausku priešakyje, UAB „Noker“ ir VšĮ 222 klubo sportininkai, „Antėja Racing Team“ Rimo Cesiulio, Vido Gedučio ir Audriaus Griciaus šaunusis trejetas, į lenktynių trasą išvairuosiantis BMW M automobilį, o „LG Oled“ žiūrovus bei ekipos gerbėjus stengsis nustebinti savo koviniu ginklu „Porsche 911 GT3 Cup PDK“.  

Šio daugelio pamėgto greičio ir pramogų festivalio organizatoriai pasirūpino ir žiūrovais, šiemet kaip niekad anksti ėmę platinti bilietus į 1006 km lenktynes : https://bit.ly/2WzcJNL .

„Priešventinis, o ir šventinis laikotarpis, turint omenyje dėl itin svarbių priežasčių iki minimo sumažėjusį visų mobilumą, puikiausia proga pagalvoti kaip ir su kuo praleisime ateinančią vasarą, o galbūt ir įsigyti bilietus į jau 22 kartą rengiamą maratoninių lenktynių festivalį“, – sako pagrindinis renginio organizatorius, „Promo Events“ direktorius Darius Jonušis.

Lenktynių rengėjai automobilių sporto fanams siūlo net šešių rūšių bilietus, tenkinančius labai skirtingų pomėgių greičio ir pramogų fiestos gerbėjų įgeidžius – pradedant abonementais ir baigiant bilietais, suteikiančiais teisę pasistatyti automobilį pačioje lenktynių teritorijoje šalia kempingo.

Pasak D. Jonušio, dar kartą derėtų atkreipti dėmesį į prieš dvejus metus pirmąsyk būtent šių lenktynių rengėjų pasiūlytą naujovę – taip vadinamą super fano bilietą, leidžiamą nedidelėmis serijomis, greitai dingstantį prekyboje, užtat atveriančiam jo turėtojui didžiausias, išskirtines  galimybes pamatyti renginį kitaip.

O būtent iš super fano zonos, iš viršaus plačiai žvelgiant į techninio aptarnavimo zoną ir gėrintis lyg bičių avilyje besidarbuojančių mechanikų triūsu, komandų strategų ir taktikų veiksmais, sportininkų keitimosi procedūromis ir, žinoma, bolidų motorų garsu, kurio čia bus tikrai daug.      

Šis bilietas iš super fano zonos jo turėtojui leidžia stebėti renginį visas tris dienas, taip pat dalyvauti penktadienio Pit Walk ir šeštadienio Grid Walk, pasiekiamose ne visiems žiūrovams.

Patekimą į renginį visas jo dienas ir tas pačias bei dar daugiau privilegijų garantuoja ir VIP bilietas, jį įsigijusiam suteikiantis galimybę stebėti lenktynių festivalį išskirtinėje zonoje, kur dirba komentatoriai, operatoriai, šviesų dailininkas ir kiti šios srities specialistai, darantys lenktynes nepakartojamomis ir nepamirštamomis.   

VIP zonoje veikia restoranas, baras, čia galima rasti viską, ko reikia patogiam lenktynių stebėjimui, įsitaisius terasoje ir besimėgaujant gera bičiulių kompanija bei lenktynėmis.

Įsigijusio VIP bilietą laukia ir ne toks jau dažnas atvejis Palangoje, kaip nemokama automobilių stovėjimo aikštelė, iš kurios, palikęs savo keturratį, VIP shuttle automobiliu bilieto savininkas bus atvežtas į lenktynių VIP zoną, o pasibaigus varžyboms ar net renginio įkarštyje tuo pačiu VIP shuttle jis galės grįžti atgal į aikštelę ar kurorto centrą.

Organizatoriai jau pastebėjo, jog paskutiniais metais VIP bilietus vis dažniau įsigyja įmonės ir organizacijos, dovanojančios juos savo darbuotojams ir verslo partneriams, mėgstantiems greičių pasaulį.         

Vytauto PILKAUSKO nuotraukos

„Aurum 1006 km lenktynių“ spaudos centras – Viešųjų ryšių agentūra „Visus Bonus“ 


Į viršų ↑
loading