Virtualų Elektrėnų ralį laimėjo Tommi Makinen

Jūs perskaitėte teisingai – virtualų Lietuvos automobilių ralio e-čempionato (e-LARČ) etapą, dedikuotą šį savaitgalį startuosiančiam Elektrėnų raliui, absoliučioje įskaitoje laimėjo Tommi Makinen. Keturiskart pasaulio ralio čempiono bendravardis iš Suomijos, kuris ir pats dalyvauja savo šalies nacionalinėse ralio pirmenybėse, greičiausiai be klaidų įveikė dešimt greičio ruožų. Jų bendras ilgis sudarė 94,4 kilometro, o iš viso e-LARČ etape startavo 123 dalyviai iš 18 pasaulio šalių.

Nors galutinėje įskaitoje T. Makinen antroje vietoje likusį lietuvį Deividą Navicką įveikė solidžia persvara – daugiau nei 38,5 sekundės, tačiau tai neatspindi įtemptos kovos dėl kiekvienos sekundės, kuri vyko visų lenktynių metu. Septintajame greičio ruože avariją patyrė ir iš ralio pasitraukė ligšiolinis čempionato lyderis – lenkas Tomek Wach. Vėliau 45 sekundžių laiko baudas gavo švedas Tobias Hult ir jau minėtas D. Navickas. Nesunku pastebėti, jog jei ne laiko bauda, lietuvis būtų pelnęs antrąją pergalę sezone. Šiuo metu atkaklią kovą liudija tai, kad dviejų pergalių pasiekti nepavyko dar niekam – T. Makinen yra penktasis skirtingas nugalėtojas e-LARČ 2020 metų sezone.

Dviem ratais varomą techniką pasirinkusių dalyvių tarpe finišo podiumas šįkart netikėtai buvo vien lietuviškas: pirmas finišavo Tomas Vaicekauskas, antras liko Irmantas Buivydas (+30 sek.), trečias – Eimantas Jankus (+1 min. 39 sek.). Vis dėlto, žiūrint į rezultatus pirmoje ralio dalyje, tokia baigtis buvo mažai tikėtina, nes lyderių rikiuotė atrodė visiškai kitaip. Lemtingu tapo septintasis greičio ruožas, kuriame tolimesnė kova dėl aukščiausių vietų baigėsi daugeliui lyderių. Galiausiai, paskutiniame ruože medį kliudė, o vėliau griovyje užstrigo estas Jaspar Vaher, taip apmaudžiai iššvaistydamas daugiau nei 1 minutės ir 20 sekundžių persvarą ir atverdamas T. Vaicekauskui kelią į pergalę.

Nors po klaidos septintajme greičio ruože iš ralio pasitraukė 2WD Pro įskaitos lyderis – suomis Patrik Akerfelt, tačiau šioje dviem ratais varomųjų kategorijoje intrigos nebeliko – nepaisant paskutiniame etape taikomo 1,5 taškų koeficiento, jis jau užsitikrino čempiono vardą. Kitose penkiose įskaitose situacija susiklostė skirtingai. Įtempčiausia kova numatoma greičiausioje iš jų – 4WD Pro, kur į čempiono titulą realiai pretenduoja keturi dalyviai.

Paskutinis Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) Lietuvos ralio elektroninių pirmenybių etapas numatomas rugsėjo 24-29 dienomis – savaitę prieš Lietuvos automobilių ralio čempionato finalą, kuris vyks Zarasų regione. Kaip ir realios varžybos, virtualus etapas taip pat turės 1,5 taškų koeficientą, todėl gerai finišuoti bus ypatingai svarbu.

Lietuvos automobilių ralio elektroninis čempionatas – e-LARČ yra oficialios virtualaus sporto pirmenybės, įtrauktos į Lietuvos automobilių sporto federacijos oficialių varžybų sąrašą. Tai yra pripažintas ir pirmasis pasaulyje nacionalinis ralio e-čempionatas pasaulyje, sparčiai augančioje simuliatorių nišoje. Registracija į jį bei daugiau informacijos kaip dalyvauti – oficialiame tinklapyje: www.e-larc.lt


Į viršų ↑
loading