2017 m. kovo 10 dieną FIA ir „JCDecaux“ pradėjo tarptautinę saugumo keliuose socialinę kampaniją, pavadintą „#3500LIVES“. „#3500LIVES“ yra didžiausia ir plačiausiai pasaulyje vykdoma socialinė kampanija, skirta akcentuoti saugumą keliuose. FIA ir „JCDecaux“ populiarino šią idėją ir pačią iniciatyvą 900 pasaulio miestų daugiau nei 75 šalyse, tarp kurių buvo ir Lietuva, o žinutė ir kampanijos idėja plito daugiau nei 30 skirtingų kalbų.
Ši socialinė kampanija susilaukė didelio dėmesio ir didelės sėkmės vien dėl svarbaus bendradarbiavimo su „JCDecaux“ ir itin reikšmingos paramos, kurią užtikrino net 14 šios įmonės atstovybių. Spalio 12 dieną prie socialinės kampanijos vykdymo prisijungė ir vokietis aktorius Michael Fassbender, žinomas iš filmų „Prometėjas“, „Iksmenai: pirma klasė“ bei „Steve Jobs“, pristatydamas naują socialinės kampanijos už saugumą žinutę „Pasitikrink savo regėjimą“ (ang. „Check Your Vision“).
Nuo 2017 metų kovo mėnesio, socialinė akcija buvo pastebima stenduose šalia gatvių, ant autobusų stotelių, oro uostuose bei traukinių stotyse. Per visą periodą, išplatinta net 50 000 vienetų plakatų ir vidutiniškai pasiekta 1,5 bilijonų peržiūrų.
Atsižvelgiant į šios socialinės kampanijos už saugumą keliuose sėkmę, FIA prezidentas Jean Todt pranešė, kad bendradarbiavimas su „JCDecaux“ pratęstas ir 2018 metais. Prezidento pranešime teigiama, kad visi FIA nariai apie kampanijos strategiją ir kalendorių bus informuoti iš anksto.
Dar vienas stiprus kampanijos žingsnis ir komunikacijos priemonė – socialiniai kanalai. „#3500LIVESׅ“ žyma surinko apie 100 milijonų peržiūrų ir itin plačią auditoriją bei sugeneravo 1,4 milijonų nuolat besidominčių socialine akcija vartotojų „Facebook“ socialiniame tinkle ir daugiau nei pusę milijono „Twitter“ kanalo naudotojų. Kaip išplatintame pranešime teigė J.Todt, tik skatindami vieni kitus bei FIA narius ir platindami žinutę socialinių tinklų pagalba galime paprastai ir efektyviai prisidėti prie šios socialinės kampanijos.