Savaitgalį Latvijoje įvykusiame „Rally Alūksnė 2018“ – gausios lietuvių pajėgos ir puikūs rezultatai

Šį savaitgalį, sausio 19-20 dienomis Alūksnėje prasidėjo ne tik Latvijos ralio čempionatas, bet ir Lietuvos ralio sprinto sezonas. Žiemos ir sniego išsiilgę dalyviai iš viso Pabaltijo rinkosi Latvijoje vedami skirtingų tikslų: vieni siekė pergalių savo čempionatuose, kiti – ralio įskaitoje, o dar vieni į Latviją vyko kaip į gerą treniruotę prieš jau kitą savaitgalį Utenoje įvyksiantį „Winter rally 2018“.

Penktadienį, po administracinės komisijos ir susipažinimo su trasa dalyvių jau laukė pirmieji du greičio ruožai. Tiesa, juose startavo tik Latvijos ralio čempionate ir pilnoje ralio įskaitoje važiuojantys dalyviai.

Sudėjus visas „Rally Alūksnė 2018“ renginyje vykusias įskaitas, ralyje buvo galima išvysti virš 100 dalyvių, tarp kurių – 19 ekipažų iš Lietuvos. Be Latvijos ralio čempionato, vyko Estijos ralio čempionatas bei Lietuvos ir Latvijos ralio sprinto čempionatų įskaitos.

„Rally Alūksnė 2018“ ir Latvijos ralio čempionato įskaitoje penktadienį startavo trys ekipažai iš Lietuvos: Vytautas Švedas su Žilvinu Sakalausku („Juta Racing“ komanda), puikų rezultatą Suomijoje prieš savaitę pademonstravęs Martyno Samsono ir Mindaugo Varžos ekipažas („Samsonas Motorsport“ komanda) ir Vytautas Požerinis su Arūnu Jarašiumi, atstovaujantys „ASK Autorikona“ klubą. Deja, po pirmų dviejų penktadienį įvykusių greičio ruožų, Martyno Samsono ir Mindaugo Varžos ekipažas su „BMW M3X“ kovos šeštadienį nebetęsė. Kaip teigė komandos šturmanas Mindaugas Varža, „Deja, mašinos susitvarkyti nepavyko. Iš pirmo žvilgsnio atrodė „nieko tokio“, bet paskui paaiškėjo labai daug smulkmenų, kurias reikia neskubant pašalinti norint, kad mašina būtų pilnoj kovinėj parengty. Kaip bebūtų, mūsų tikslas buvo ir yra „Winter rally“. Manau, ten pabandysim būt stipresni ir geresni, „skardos“ –  tikrai taisomas dalykas.“

Tuo tarpu, V.Švedo ir Ž.Sakalausko ekipažas su „Mitsubishi Lancer Evo IX“ bendroje ralio įskaitoje finišą pasiekė 11 vietoje absoliučiai ir užėmė trečiąją vietą „LRC2“ įskaitoje. V.Požerinis ir A.Jarašius su „Mitsubishi Lancer Evo VIII“ finišavo 24 pozicijoje absoliučiai ir trečioje „LRC1“ įskaitos vietoje.

Šeštadienį ralio įskaitoje dalyvaujantys ekipažai toliau rinkosi taškus, o sprinto čempionatų dalyviai tik ruošėsi startui: visų dalyvių laukė 6 greičio ruožai ir apie 60 „ralinių“ kilometrų. Pirmosios šeštadieninės ralio atkarpos metu, avariją patyrė naujasis šiais metais ralio dalyvių „duetas“: Egidijaus Gelūno ir Ričardo Baubino ekipažas („Autoralio“ komanda). Dėl technikos pažeidimų jiems teko iš ralio pasitraukti. Priešpaskutinio greičio ruožo metu dėl techninių gedimų iš ralio pasitraukė dar du lietuvių ekipažai: K.Vitas su T.Klimašausku (ZASK „Akseleratoriaus“ komanda), važiavę „Opel Astra“ automobiliu bei J.Simaškos ir A.Kropo ekipažas su „BMW 328“ („Mažeikių ASK“ klubas).

Bendroje Latvijos ir Lietuvos ralio sprintų įskaitoje geriausią rezultatą pademonstravo R.Steponavičiaus bei E.Globytės ekipažas su „BMW M3“ automobiliu („GSR Motorsport“ komanda): jie finišą pasiekė būdami antroje vietoje absoliučiai ir pirmoje „2WD“ klasės įskaitoje. Kaip po ralio teigė ekipažas, „tai buvo kompaktiškas, smagus ir puikiai suorganizuotas ralis“. Trečioje vietoje absoliučiai liko V.Požerinio ir A.Jarašiaus ekipažas, „4WD“ įskaitoje užėmęs antrąją vietą ir nusileidęs tik lyderio vietą užsitikrinusiam M.Švarcs – Švampāns ir A.Lūkins ekipažui iš Latvijos.

Jau kitą savaitgalį Utenoje ralio mėgėjų ir profesionalų laukia ir pirmasis Lietuvos ralio čempionato etapas. Daugiau apie būsimą ralį, pramogas žiūrovams bei informaciją apie trasas galima rasti organizatorių interneto svetainėje https://www.winterrally.lt/. Tuo tarpu, visus ralio, įvykusio Latvijoje, rezultatus, galima rasti čia: http://autorally.lv/?l=5&m=4&r=160.

Inga Juškevičiūtė

Nuotraukos – Alfonso Rakausko


Į viršų ↑
loading