Vilniaus „Driftlande“ startavo semi-pro klasės pirmenybės

Savaitgalį šonaslydžio entuziastų komanda iš „SideToSide“ klubo ne tik oficialiai pradėjo 2016-ųjų drifto sezono kovas, bet ir pademonstravo, ką pavyko nuveikti per keletą  pirmųjų šių metų mėnesių. Tiksliau – kaip pasikeitė N40 vyrų autoklubo teritorija po to, kai buvo nuspręsta čia formuoti šonaslydžio treniruotėms ir varžyboms tinkamą erdvę.

13123368_1739756552975014_6943737400150149107_o

Permainų pradžia – atsiradę aikštelės atitvarai iš gelžbetonių blokų, didžiausių asfalto dangos siūlių užglaistymas ir netgi tribūnos žiūrovams – iš tiesų nuteikia tonizuojančiai, kaip kanistras „RedBull“.

„Turint galvoje per kiek laiko viskas padaryta, galima sakyti, kad reikalai juda neprastai. Žinoma, kol kas užlopytos tik didžiausios duobės aikštelėje, o per sezono atidarymo varžybas pamatėme, kur dar būtina investuoti. T. y. darbų finišo dar nematyti, bet pakankamai kokybiškai treniruotis ir lenktyniauti galima jau dabar“, – pasakojo vienas „Side to Side“ lyderių Gediminas Levickas.

13130906_1375071652518309_1755283331752208521_o

Pirmosioms Lietuvos drifto semi-pro klasės pirmenybių kovoms parengta trasa neišsiteko vien tik N40 vyrų autoklubo teritorijoje – įsibėgėjimo koridorius driekėsi greta apleisto sandėlio rampos, o slydimo zona, primenanti gigantiška saksofoną, suformuota kvadratinėje stovėjimo aikštelėje. Sprendžiant iš dalyvių komentarų, tokia konfigūracija buvo įdomi, azartiška ir pakankamai saugi. Tiesa, išvengti apmaudžių incidentų nepavyko. Šeštadienio rytinės treniruotės metu itin skaudžiai buvo „nurašytas“ komandos „Team beat“ raudonasis bolidas, po incidento negalėjęs dalyvauti  tolesnėse varžybose. Deja, sugedusi, sulūžusi ar sudužusi technika – auto sporto kasdienybė, su kuria itin sunku susitaikyti, kai techniką tenka transportuoti į remonto dirbtuves prieš pat varžybų startą.

13147585_1159147907437965_3385847873200387550_o

Beje, G. Levickas pastebėjo, kad Lietuvos drifto semi-pro klasės techninėje komisijoje  dirbę teisėjai, pirmenybių dalyviams praktiškai neturėjo jokių rimtesnių pastabų: visi sportininkai parodė atidžiai išstudijavę techninius reglamentus, o laisvę konstruktorių fantazijai davę tik dirbdami su tais mechanizmais, kuriuos taisyklės leidžia perdirbti.

13131409_1159148537437902_8625017274819646937_o

Pirmosiose sezono varžybose savo pasirengimą kovoms pademonstruoti atvyko 38 sportininkai. T. y. du užsiregistravę pilotai dėl kažkokių priežasčių „N40-Driftlande“ nepasirodė nieko neperspėję, todėl pirmenybių organizatoriai neturėjo galimybės pakviesti tų drifto entuziastų, kurie nepateko į dalyvių sąrašą tik todėl, kad šioje N40 vyrų autoklubo teritorijoje fiziškai sutilpti gali iki 40 automobilių.

Teisėjams įvertinus visų pilotų važiavimus, TOP16 geriausiųjų tęsė kovas porose, kol liko keturi patys profesionaliausi šonaslydio meistrai: Igor Martynov, Benediktas Čirba, Artūras Ravluškevičius ir Aurimas Vaškelis. Bene įspūdingiausia, daugiausiai pilotų jėgų ir susikaupimo reikalavusi kova virė tarp Aurimo Vaškelio ir Igor Martynov, kuomet po dviejų „onemoretime“ važiavimų, teisėjai nusprendė, kad vietos ant pakylos nusipelnė A. Vaškelis, tapęs trečiosios vietos nugalėtoju. Kovoje dėl pirmosios vietos, padovanojęs įspūdingą reginį žiūroms, triumfavo B. Čirba, pranokęs A. Ravluškevičių.

Antrasis Lietuvos drifto semi-pro klasės pirmenybių etapas jau gegužės 27-28 d. Alytuje.

Tekstas: R. Gabartas / N40 vyrų autoklubas


Į viršų ↑
loading